AMOR VACUI - zápisky z cesty

Jaroslav A. Polák - Kojot hrající si na filosofa

"The shortest distance between two points is under construction." Noelie Altito

TOPlist
Kojotek

sobota, 3. července 2010
Seznamte se: Sedmdesátinásobná mistryně rev. Iveta Andromeda Woodová

Jsou lidé, pro které jsou co se pomoci druhým týče, přijatelné pouze racionální a vědecky důkladně podložené metody. Jsou jiní, kteří věří v léčitelství, magii, astrologii, homeopatii a další podobné záležitosti. Někde mezi tím se, v jakési šedé zóně, se nacházejí psychoanalytici, hlubinní psychologové či organizátoři rodinných konstelací. Já jsem v podstatě velmi tolerantní člověk. Dospěl jsem k závěru, že lidský život sestává z větší části z iracionality a tudíž i iracionální formu pomoci vnímám jako přípustnou, pakliže ovšem neškodí (například doporučením přestat brát léky). Můj skeptický zápal však již vychladl a nemám valnou potřebu kritizovat ten či onen iracionální směr. Nicméně to, co jsem objevil na stránkách reverendky Ivety Woodové, a dále to, jak se projevovala v internetových diskusích a co na sebe, chtíc či nechtíc, práskla, je tak neuvěřitelné, že to prostě stojí za článek.
Představte si dvaatřicetiletého člověka, který o sobě tvrdí, že je mistrem zhruba (sic! – ani to neví přesně!) sedmdesáti systémů... No, věřili byste tomu? Hned mě napadlo: Devět řemesel a desátá bída. V tomto případě sedmdesát řemesel a sedmdesátá první bída. Ale jaká bída? Možná, že se na tom opravdu dá i vydělat, i když myšlenkové pochody člověka, který se nechá, často i jen na dálku, za patřičnou sumu zasvětit do toho kterého spirituálního systému, za což vyplázne spoustu peněz a patrně dostane nějaký pěkný certifikát, jsou pro mě opravdu tvrdým oříškem. Jo, další, co mě napadlo, je cosi jako diagnostika. Já samozřejmě nejsem psychiatr či psycholog a neznám paní Woodovou osobně, nicméně z jejího internetového projevu v diskusích a z toho mistrování v desítkách směrů mám pocit, že pokud něco takového o sobě člověk píše a myslí to vážně, pak pravděpodobně trpí silnou narcistickou poruchou osobnosti spojenou s extrémní megalomanií. Rozumějte: Já jsem samozřejmě také narcis, dokonce velký narcis, koneckonců jsem spisovatel, ale do takovýchto výšin jsem se nikdy nevypracoval. Posuďte sami (za chvíli ocituji Darkenovo velice výstižné resumé a po něm některé další "highlights" z flame war u Codyho, přičemž vynechám záležitosti týkající se původního tématu, tedy Tasselhofovy recenze časopisu Sabatník – pro ty, kdo se genezí celé záležitosti nechtějí zabývat, jen stručně: paní Woodová mimo jiné založila pohanské občanské sdružení Matera Opidum, pak ten spolek vydal časopis a Tasselhof na něj napsal vcelku pozitivní recenzi s trochou kritiky, kterou ovšem představitelé spolku Matera Opidum psychicky neunesli a rozdováděli se v komentářích pod tou recenzí. Pak převzal štafetu Cody, který neomezoval komentáře a nesnažil se tak usilovně o to, aby debata byla slušná, což udělal dobře. No, a já na celou věc nyní nabídnu další úhel pohledu).
Darken: "Pánové, vy si z toho děláte srandu, ale zkuste si na chvíli přiznat, jak dobrá Iveta Woodová opravdu je: Kdo jiný může říct, že byl v minulém životě druid a v jeho druidské vesnici ho navštívil Ježíš, aby ho naučil léčit světlem? Vždyť je to mistr v celkem 20 energetických směrech a do většiny z nich Vás zasvětí i na dálku! (jen nevím je -li u dálkového zasvěcení sleva či příplatek). A mezi těmi směry jsou takové proslulé techniky jako: Deep Red Reiki, Dolphin Reiki, Imara Reiki, Seichim Reiki a mnoho dalších *Reiki.
(viz. její web http://www.hatnamonreiki.com/)
Iveta Andromeda Woodová dokonce rozvinula reiki tak, že má dokonce pět stupňů místo tradičních tří. Tak hluboko do tajů této energie pronikla (plus dva další semináře k vyinkasovaání, že?).
A to nemluvím o jejím super übermagekulervoucím systému "Smrtící světlo": Úroveň, ze které pochází Luz Mortare vědomí pochází z hladiny, která existovala několik tisíc duchovních dekád před démonobohy. Tento systém mi byl věnován v lednu roku 2007 bytostí, které jméno nelze vyslovit, při exorcistické a magické práci.Inu, Voldemortovi se povedl hezký žert, zdá se.
Iveta Andromeda Woodová vás dokonce naučí vyrábět si vlastní tachyonové produkty, za což by si většina těch nedouků v CERNu ochotně uřízla pravou ruku.
Obzvláště mi vyrazilo dech: Další zasvěcení do Tachyonů. Naučíte se vytvářet Laserové antény pro přesné nasměrování Tachyonového záření. Naučíte se vytvářet Tachyonovou anténu ze svého vlastního těla. V Tachyonu 9 zvýšíte svoji energii o 300 %. Naučíte se zasvěcovat do všech stupňů Tachyonů.
Přiznejte si, že všichni Ivetě jen závidíme. My, kteří se posledních pár let snažíme nějak uspět na jedné spirituální cestě prostě musíme zákonitě blednout závistí, když vidíme ne o tolik staršího člověka, který má tolik mistrovských titulů."
Na toto, a zvláště vtipné je, že na zmínku o dvaceti mistrovských titulech, paní Woodová zareagovala takto: "To je ale hnus... No... s čím mohu jenom souhlasit je Tachyon Reiki. Je to žádaný paskvil, který s tachyon energií ani s laserem nemá nic společného. (...) No a ještě bych doplnila, že jsem Mistrem zhruba 70 systémů za posledních 10 let..."
Na to jsem jí napsal: "Iveto, rozumím tomu správně tak, že tady veřejně přiznáváte, že přinejmenším jedna vámi nabízená služba je paskvil?"
Odpověď: "Ad Kojot – o systému si mohu myslet cokoliv a popravdě řečeno mezi moje koníčky patří kvantová fyzika. Služba je něco jiného. Nabízím kompletní proškolení v systému Tachyon Reiki. Nejsem jeho tvůrce a nenesu zodpovědnost za nepřesnosti, se kterými se předává!! Moje služby jsou komplexní."

Pokračujme v dialogu po této linii:
Kojot: " Iveto, nějak mi to nedochází. Jak může být člověk mistrem v paskvilu? Jak to souvisí s komplexností vašich služeb? Jak je to s vaším svědomím, když „kompletně školíte" v systému, který je postaven na principech, kterým nevěříte? Proč to vůbec děláte? Nebylo by lepší dělat jen ty směry, kterým alespoň věříte a které nepokládáte je za paskvil? Tohle mi hlava fakt nebere, to je – zveličeno – asi jako kdyby Jiří Grygar pořádal kurzy astrologie..."
A výborný postřeh k tomu měla LuciJe (jíž z poněkud nepochopitelného důvodu hrozila paní Woodová žalobou – ani mě to zřejmě po zveřejnění tohoto článku nemine): " K tomu musím přiznat, že mě skutečně fascinuje, když mi někdo vyhrožuje žalobou za údajné prznění Deep Red Reiki hned pod větami, ve kterých přiznává, že věty z její webové nabídky-
Tato zasvěcení vám přinesou schopnost si vyrobit svoje Tachyonové produkty, které jsou nyní velmi populární, nicméně jsou opravdu drahé. S těmito zasvěceními budete schopni si vyrobit svoje vlastní Tachyonové produkty, které vám mohou pomoci ve vašem duchovním vývoji, ale také v každodenním životě.
- jsou nepravdivé a tedy kdyby přišlo na věc, kterýkoliv zasvěcený může zcela seriózně podat žalobu (když už jsme zase u toho) na paní Woodovou za to, že prodala schopnost vyrobit si tachyonové produkty, a nejen, že to nefunguje a zasvěcený si nic takového nevyrobí, ale prodávající o tom dokonce ví a na jiném místě to veřejně píše na internetu.
Budeme si zase povídat o morálce a tom, kdo patří na blacklist reiki mistrů? Nebo je v pořádku lhát a podvádět a naopak říkat věci na rovinu, což jsem já ve své konverzaci se Sylvou na téma DRR udělala, stejně jako to dělám u svých klientů se považuje za nevhodné a nežádoucí? Doporučuje se zametat napřed před vlastním prahem."
Další perla paní Woodové: "Navíc, pokud se nemýlím, tak jsou Tachyonové antény psány s velkým T, což znamená, že je to jméno, nikoliv popis." A je to vyřešené.
Na Codyho blogu je toho pochopitelně mnohem více, já jsem vybral jen to podstatné, co se týká praxe provozované reverendkou Woodovou. Přejděme nyní k závěru.
Zamysleme se nyní nad tím, co v diskusi nezaznělo, totiž kolik času v průměru paní Woodová potřebovala k získání jednoho mistrovského titulu či zasvěcení. Na svých stránkách paní Woodová uvádí, že se práci s energií zabývá od roku 1986 (tj. od svých osmi let) a poprvé byla jako čarodějnice vysvěcena v roce 1995. Buďme ale hodně tolerantní a připusťme, že paní Woodová byla zázračné dítě a pracovala na svých sedmdesáti mistrovských zasvěceních již od roku 1986. V tom případě: 2010-1986=24 let. To znamená, že po tuto dobu prošla třemi mistrovskými zasvěceními ročně. Pokud bychom však brali jako pravděpodobnější, že s tím začala až jako dospívající slečna, tedy v roce 1995, kdy jí bylo sedmnáct, pak na těch 70 mistrovských zasvěcení měla pouhých 15 let, což znamená v průměru 4,66 mistrovských zasvěcení ročně, což znamená v průměru jedno zasvěcení každé dva a půl měsíce. Pokud bych však měl vzít vážně její tvrzení, že je mistrem sedmdesáti systémů za posledních deset let... WOW! To by znamenalo sedm titulů ročně – tj. nový titul každých 52 dní! Dech beroucí! Opět se mi hrne na mysl jedno neodbytné slovo... jaké, že to je? Jo, už vím: RYCHLOKVAŠKA.
Ale to není vše: Nyní se dozvídáme, že paní Woodová patří k Mistrům ze staré školy, kteří procházejí maximálně (sic!) 16 zasvěceními za rok. Kvalita předaných zasvěcení a informací se odráží na ceně (SIC!). No, řekněme, že snad nemyslela vysvěcení mistrovská, to by pak musela být mistryní 160 systémů. Nicméně každých 23 dnů je dle svých slov reverendka Woodová do něčeho zasvěcena. Věřili byste tomu?
Může někdo brát něco takového vážně? Tohle je prostě moc nejen na člena Klubu skeptiků, ale i na člověka, který nějakou tu esoterní praxi provozuje (konec konců je zajímavé, že Mart, který se stal terčem sžíravé kritiky Filipa Tvrdého se sám pustil do sžíravé kritiky rev. Woodové). A myslím, že to snad už ani není obyčejný podvod či bídná komerční magie. Takový přístup snad už ani není dobrý pro kšeft! I když – kdo ví. Po světě běhá spousta pitomců. V každém případě však v případě paní Woodové nabývá esoterní byznys opravdu nových a těžko uvěřitelných dimenzí...

 

EDIT: Netušil jsem, že takových sběratelů pochybných esoterních majstr titulů je víc. Takže začínám tvořit seznam dalších fiškuntálů tohoto typu, ať nemá rev. Woodová pocit, že je to jenom proti ní. Jakékoli informace o dalších takových uvítám:

* Hana Homolková – mistr různých druhů reiki a energií

* Oldřich – zakladatel společnosti Synergie HB o.p.s. – "zasvěcovací balíčky". No, neberte to! ;-)

linkuj.cz vybrali.sme.sk



sobota, 3. července 2010 | rubrika: Úvahy a postřehy |


Tvorba tohoto blogu vyžaduje čas, práci a něco peněz, ale dělám to rád a s chutí. Nicméně pokud jste tu rádi, oceňte moji práci čas od času tím, že podpoříte libovolnou částkou projekt Praga-Haiti nebo sluneční školu Surya. Děkuji.


Teď si chci přečíst:

Co četli ostatní?


[1] ( ) Vloženo 03.07.2010, 20:09:51 x
avatar Hezké shrnutí. Nad oběma předchozími flamewary jsem prožil nemálo zábavy. Stejně tak nad stránkami paní (slečny?) Htr.

"Pokud jste byli u člověka, který je vyladěný na Luz Mortare od těchto lidí, pak máte Luz Mortare. Pokud ne, tak máte velmi pochybnou verzi nějakého Reiki."
Asi cracknutou.
Mimochodem, když si pořídím tachyonovou anténu, musím k ní dokoupit i set-top box? :-O

[2] (Madsheep ) Vloženo 03.07.2010, 20:11:40 x
avatar Ha, zapomněl jsem se podepsat. Předchozí příspěvek je ode mne.

[3] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 20:17:48 x
avatar Sylva Stránská v debatě na Codyho blogu položila přítomným oponentům paní Woodové tyto tři otázky:
---
1) Proč tu kritizuji a co je mým záměrem?
2) Co je mým cílem a čeho tu chci dosáhnout?
3) Mám problém s např. s Ivetou, protože…. (prosím konkrétní věci a fakta) – plácání na vodě už tu bylo dost.
---
Taková otázka má svůj smysl, odpovím na ně tedy:

1) Kritizuji, protože žena, která má zasvěcení častěji než menstruaci, ve mně nevzbuzuje ani špetku důvěry a je vhodné, aby lidé, vyhledávající typ služeb, jež nabízí, mohli mít šanci být varováni.
2) Nabídnout svůj úhel pohledu na aktivity paní Woodové a dát jej k dispozici těm, kdo o ní budou na internetu hledat nějaké informace.
3) Můj problém s paní Ivetou spočívá v mém neochvějném přesvědčení, že je ziskuchtivá podvodnice.

[4] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 20:19:56 x
avatar @Madsheep: :-D

[5] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 03.07.2010, 20:24:33 x
avatar Dovolila jsem si vyjádřit se k onomu "Mistrovství" a zvládnutí rozmanitosti systémů v samostatném článku. Ve spojení s dalšímu überbláboly...

http://christine.bloguje.cz...u.php

[6] (Saul ) Vloženo 03.07.2010, 20:43:43 x
avatar Re3:

"1) Kritizuji, protože žena, která má zasvěcení častěji než menstruaci, ve mně nevzbuzuje ani špetku důvěry "

:-))))))))))
Ve mně taky ne,protože si myslím,že to jejich zasvěcení s tou menstruací souvisí.
Takže jednou měsíčně a dost:-0

[7] (Coreyemma ) Vloženo 03.07.2010, 20:50:23 x
avatar Njn do 2012 času málo... pak vyleze Atlantida, Woodová při dalším zasvěcení zmodrá a usedne na trůn. Why not?
E.g. Na New Age seminářích jde vždy a pouze o kvantitu nikoli o kvalitu. A absolutní většina lidí si myslí, že zaplatit papírem je dostačující. Za fake možná.

[8] (Dot ) Vloženo 03.07.2010, 20:56:39 x
avatar Vy ezoteristi toho se zasvěcováním naděláte, furt. Tuhle jsem jela metrem, koukla jsem se za jak dlouho pojede a už mě světelná tabule zasvětila do toho, co dělá Alice Bendová s mlékem. Br.Třeba Andromeda Woodová jezdí taky metrem a pak je zasvěcována každý den a ani za to chudinka nemůže, no.

[9] (Liliana ) Vloženo 03.07.2010, 21:29:04 x
avatar Coreyemma: Také sleduješ tuhle zajímavou e-přestřelku? :-)

Kojotův článek v podstatě souhlasí s mými vlastními úvahami na téma mnohonásobného mistrovství v reiki. Vrtá mi hlavou, jak se to odrazí na kvalitě, pokud někdo sbírá jedno zasvěcení za druhým. Podle mého musí nutně dojít k tomu, že takový mistr nebude mít znalosti o daných systémech příliš hluboké - kde by na to také vzal čas. Možná existují tací, kteří jsou výjimečně nadaní a dokáží za krátkou dobu obsáhnout všechny taje systému, ale většinou to bývá tak, že absolvují zasvěcení na mistra, prostudují manuály, trochu vyzkouší a už schvátají zasvěcovat jiné. Příkladem budiž jedna mně osobně známá mistryně (64 mistrovství během cca 7 let), která na zvídavé otázky své žákyně odpověděla ve stylu "Na to se zeptej svých průvodců. Já se v tom takhle nepitvám."
Podle mého názoru si titul Mistr zaslouží člověk, který se určitému systému intenzivně věnuje mnoho let, nebojí se bádat, experimentovat a je v dané oblasti opravdový odborník.
Ještě jedna věc mě napadla v souvislosti se "sběrateli reiki" - proč vůbec vzniká potřeba zasvěcovat se do dalších a dalších systémů? Je to jenom záliba, touha poznávat další symboly, energie atd., a nebo známka toho, že předchozí systémy nesplnily mé očekávání a já stále hledám něco, co mi konečně pomůže, co mě uzdraví? O každém komplexním typu reiki se tvrdí, že, obecně řečeno, vyřeší všechny vaše problémy. V praxi to tak ale často nebývá (je to chybou systému, nebo malou trpělivostí?) a tak lidé hledají něco silnějšího, účinnějšího, po čem by se dostavily vytoužené výsledky.

[10]upřesnění (Mart ) Vloženo 03.07.2010, 21:50:43 x
avatar 1) MO se snaží budit dojem zastřešující pohanské organizace, přitom je to vznikajicí sekta, paní Woodová není garantem žádné odbornosti a žádnou jinou osobnost nemají. Jejího odevzdaného manžela a dvě dvouleté žačky nejde brát vážně.
2)aby bylo jasno, že MO nejsou představiteli pohanů v Čechách. Když se nám podaří objasnit "kvality" pí Woodové budou mít šanci případní zájemci na internetu najít i jiné než reklamní informace.
3)Problém je pokud se někdo snaží vystupovat jako zástupce pohanstva (MO) přitom je to to organizace založená na sebepropagaci pí Woodové; nevěřím v kvalitu její praxe, vidím tam jedině touhu vydělat na naivitě zájemců o duchovní poznání.

PS: Diskuse s někym jako je Filip Tvrdý nemá moc smysl, místo k tématu diskuse se věnoval pouze argumentaci ad personam. V jeho případě však astrologie zafungovala dokonale - použil jsem totiž nejurážlivější možnou formulaci pro psychiku Berana - a je vidět, že prskal vzteky ještě dlouho poté.

[11] (vlada - WWW) Vloženo 03.07.2010, 22:07:31 x
avatar Proč jsou všichni hotoví z toho, že nějaká kravka hodlá vydělávat prodejem nesmyslů debilům?

[12] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 22:11:54 x
avatar Pokud nějaký systém umožňuje povýšení na mistra během několika měsíců, ne-li kratší dobu - u Lilianiny známé za 40 dní, hm - má to něco společného s Ježíšem? ;-) - pak si o takovém systému opravdu myslím své. Je to jasná devalvace pojmu "mistr".

Marte, o tom, že astrologie není věda, se pobavíme zítra pod článkem, který zveřejním. Jinak si zase tolik nefandi, Filip má pifku na všechny nevědecké poradce bez rozdílu, pokud se k takovým věcem vyjadřuje, tak prostě sáhne po tom, co má právě po ruce.

[13] (Machi ) Vloženo 03.07.2010, 22:23:21 x
avatar Sákryš, kdyby tak šlo být mistrem kvantové fyziky za 40 dní :)

[14] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 23:16:18 x
avatar @Vlada: Jen tak ze sportu? ;-)
@Machi: :-D Asi ve škole nepoužíváte ty správné zasvěcovací techniky! ;-)

[15]Dodatek (Sylva Stránská - Mail ) Vloženo 03.07.2010, 23:21:34 x
avatar Stále se tu snažíte prokázat kvalitu Ivety a jejich seminářů, ale tak nějak postrádám informaci, jaké vlastně máte vy osobně znalosti, nebo nakolik víte, o čem vlastně mluvíte, že ji kritizujete? Třeba co praktikujete za Reiki a jak dlouho?
Reiki a práce s energií je specifická oblast sama o sobě. Dle čeho uvažujete, že mít 7 zasvěcení za rok je hodně? Dle mého názoru je to v pořádku! Prostě jste se rozhodli, že se zaměříte na jednu konkrétní osobu, a tu tady budete propírat. Zkuste se ale po ČR porozhlédnout, jací tady jsou "mistři" reiki. Najdou se i tací, kteří mají zasvěcených přes 300 systémů během tří let....a to nikomu nevadí? Máte dva metry, nic víc.
Čeština je krásný jazyk, ale má nevýhodu v tom, že se dá se slovami dobře hrát a věty překrucovat...jinak dobře se na tom dělá byznys že Christine(znáte ovládací drama svatá svině?), pokud ne, přiučte se od Christine,... Zřejmě ale nemá cenu o tom diskutovat, protože ať člověk podá jakýkoliv logický argument, tak si stejně budete trvat na svém. Jen dodám ke Snow white systému a té kritice. Kdo pracuje s energiemi může při terapii narazit na problém, který pochází z minulých životů. Tím narážím na to, že je možné, že některé osoby byly opravdu v minulých životech druidy ve vesnici, do které přišel Ježíš a přinesl léčení světlem. S nynějším vyznámím a pohanstvím to ale nemá nic společeného. Prosím nepleťte dohromady reiki a pohanství!
To Liliana: Reaguji na větu - že reiki vyřeší všechny vaše problémy - NESMYSL, vyřešit si je musíme každý sám, energie a symboly nám s tím pouze pomáhají. Nikdy se nic neudělá samo!
Odcházím z této diskuze, protože jako na předchozích dvou je to to samé v bleděmodrém. Myslete si své, my si také o tom myslíme to svoje. Hold názorová odlišnost je normální. Avšak postrádám důvod, proč musíte tyto věci probírat veřejně na internetu? Je to jen snaha poškodit dobrého učitele a přiživit se na jeho jméně a nejlépe na tom založit svůj byznys..nejlépe to předvádí Christine se svým článkem, "jak je to vlastně doopravdy a jak to s lidmi myslím dobře".... jojo o čem to svědčí? To už si každý domyslí sám. Mějte se tu jak chcete, vsázím na to, že každý má svědomí, které ho jednou dožene. Přeji vám jen to, ať se s ním brzy shledáte. Protože čím dřív, tím lépe!

[16] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 23:30:40 x
avatar Tak někdo tvrdí, že je mistrem v třech stovkách různých reiki? Přiznávám svoji neznalost - netušil jsem, že jich vůbec tolik je. Není to poněkud podezřelé? 300 variant léčení přikládáním rukou? Vždyť tolik snad neexistuje ani filosofických směrů a to už je co říci!

[17] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 23:41:37 x
avatar Ještě mě tak napadlo, že jediné zasvěcení, které si rev. Woodová nechává pro sebe, je zasvěcení do finanční magie ;-)

[18] (Liliana ) Vloženo 03.07.2010, 23:42:18 x
avatar "Reaguji na větu - že reiki vyřeší všechny vaše problémy - NESMYSL, vyřešit si je musíme každý sám, energie a symboly nám s tím pouze pomáhají. Nikdy se nic neudělá samo!"

S tím souhlasím. Jen jsem zmiňovala, jak popisy účinků reiki mohou působit (jsou mezi nimi i takové speciality jako změna DNA, kontakt s 12 dimenzemi,...).

[19] (Kojot - WWW) Vloženo 03.07.2010, 23:47:31 x
avatar @Liliana: Nemůžu to na tom webu najít, prosím o odkaz jak na změny DNA tak na kontakt s 12 dimenzemi. Obojí to zní fakt ukrutně ;-)

[20] (Liliana ) Vloženo 03.07.2010, 23:49:34 x
avatar [16] Pokud bychom vzali v úvahu teorii, že reiki je pakt s určitými bytostmi v pozadí, tak už ten počet dává větší smysl. Většina těch druhů reiki je někým odněkud "stáhnuta".

[21] (Liliana ) Vloženo 03.07.2010, 23:55:21 x
avatar Kojot: Čerpám z jiného zdroje (http://www.homolkova.cz...dex.xml). Možnost měnit DNA slibuje např. systém Aktivace Božího Světla a kontakt s 12 dimenzemi Shamballa 12D. Ta změna DNA by se teoreticky dala testovat :-)

[22] (Machi ) Vloženo 04.07.2010, 00:01:47 x
avatar Pokud je určitá bytost v pozadí, tak ji rozhodně není co závidět :)
Jen ještě k tomu Ježíši, protože se k tomu zatím nikdo nevyjádřil.
Jak mohla osoba narozená okolo roku 0 (za předpokladu, že skutečně žila) přednášet něco druidům o tisíc let dříve? To se vrátil v čase? :)

[23] (Kojot - WWW) Vloženo 04.07.2010, 00:40:34 x
avatar Jó, Machi, u Ježíše je všechno možný ;-)

Liliano, to je bomba! Já vůbec netušil, že tady máme takové mistryně! No, o té budu muset taky něco napsat, ať se Sylva Stránská nečílí, že se trefuju jen do Ivety. Jsou ještě další takové/í? Jestli jo, prosím o linky. A pokusím se samozřejmě sám nějaké dohledat.

Pokud za každým směrem stojí nějaká bytost a pokud se ty bytosti navzájem vnímají jako konkurence... Hm. To by šlo rozvinout do zajímavé okultní fantasy.

[24] (Darken - WWW) Vloženo 04.07.2010, 00:42:03 x
avatar Kojote, v tom případě bych navrhoval, aby byli bytosti New Age pod vlivem nějakých astrálních drog a Loki by mohl být bohem ateismu...

[25] (Liliana ) Vloženo 04.07.2010, 02:15:40 x
avatar Kojote, lidí s velkým počtem mistrovských zasvěcení do reiki systémů je určitě hodně (ze známých např. ...tp://www.shamballa.mysteria.cz), ty 300násobné během tří let ale bohužel neznám. Ono je to takhle nastavené - zasvěcení je vlastně jednoduché zprostředkované napojení se na určitý zdroj, není třeba nic zvláštního umět nebo trénovat (když pominu kreslení symbolů), energie proudí sama. Proto to svádí přidávat si víc a víc, stojí to totiž hlavně peníze. Tím nechci říct, že reiki je jenom o penězích. Své výsledky má (ať už je způsobuje cokoliv). Ale jak už jsem psala, vsadím se, že musí být rozdíl mezi člověkem, co se jednomu typu reiki poctivě věnuje 10 let a člověkem, který musí svou pozornost rozdělovat na 70 či více typů.
Jen aby někdo neřekl, že nevím, o čem mluvím, zmíním, že jsem byla před pár lety aktivní reikistka (zasvěcená do dvou systémů) a měla jsem našlápnuto se stát velikým mistrem:-) Pak se mi ovšem potvrdilo mé podvědomé tušení, že tahle cesta není pro mne, a den po posledním zasvěcení jsem k té energii získala takový vnitřní odpor, že jsem s reiki skončila.
Ať už jde o reiki nebo jakýkoliv jiný duchovní/léčitelský systém, mám ve zvyku snažit se o zdravě kritický postoj, ten dává šanci posoudit obě strany mince.

[26] (Liliana ) Vloženo 04.07.2010, 02:24:16 x
avatar "Pokud za každým směrem stojí nějaká bytost a pokud se ty bytosti navzájem vnímají jako konkurence... Hm. To by šlo rozvinout do zajímavé okultní fantasy."

Já myslím, že se musí do určité míry bratříčkovat. Neumím si představit, že by se o jednoho smrtelníka naráz rvalo 300 různých bytostí...no vlastně umím, na tu okultní fantasy by to bylo ideální :-)

[27]Zasvěcení ( - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 09:02:10 x
avatar Jenom bych si dovolila podotknout, že nikdo z nás, kdo se nepohybuje v okruhu paní Woodové, nemůže vědět, v jakém významu přesně používá slova jako "zasvěcení" nebo "systém". Říká se, že jsou zasvěcení malá a velká, formální a spontánní. To, o čem můžeme diskutovat, jsou zejména ta formální. V takovém případě se nabízí otázka, jací učitelé, za jakých podmínek atd. jí ta zasvěcení dali. Překlad by klidně mohl znít "navštívila jsem 70 seminářů".

Její tvrzení zní bláznivě, ale připusťte, že vůbec nevíte, co tím myslí. Někdo z okruhu jejích žáků mi např. říkal, že obdržel zasvěcení do voodoo. To je z hlediska formálních zasvěcení nesmysl, protože to je obřad, který se provádí v chrámu a trvá tři dny, s najatým bubeníky etc. Je ale zcela reálné, že někdo někomu "pošle duchy" a napojí ho do proudu.

Tímhle způsobem každá bytost, která se mágovi zjeví a dá mu nějaké klíče ho "zasvěcuje do systému". Toť můj komentář.

[28] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 10:14:57 x
avatar Já vím poměrně přesně, co je tím myšleno a kterak se stát mistrem nikoliv za 40 dní, ale za půl hodiny.

Značná část nových linií reiki se zasvěcuje na dálku a má pouze jeden stupeň - to znamená, že svému "mistrovi" zaplatíte, on vás na dálku zasvětí, pošle manuál a tím jste v systému mistrem. Slovo mistr už zde skutečně neznamená nic jiného, než to, že jste do daného systému zasvěcen a zároveň ho můžete předat.

Pokud má systém stupňů více, mnoho předávajících prostě připraví zasvěcení najednou a přijímající si je dle vlastní úvahy postahuje.

Za mnoha novými reiki systémy skutečně stojí bytosti v pozadí (zda skutečně ty, které jsou v názvu daných systémů je otázka).

"Zkanálovat" vlastní systém reiki taky není nic problematického (proto jich je tolik), jednou se nám to povedlo omylem (každopádně s ním následně nekšeftujeme:-). Existuje spousta bytostí, které se sem rády vlámou tímto způsobem.

Tím nové systémy obecně nezavrhuji - část z nich je poměrně hodně dobrá, část zase dokáže tak říkajíc "instantně" zabrat na jeden konkrétní problém. Ale taky je mezi tím spousta sraček...

Každopádně skutečně není zásadní problém v tom, že je někdo schopen se "píchnout" do 300 různých zásuvek, z kterých něco teče a pustit to dál. To je v zásadě řemeslná dovednost. Problém je, pokud ze sebe daná osoba jen na základě uvedeného dělá duchovně vyspělého Mistra, protože naprostá většina těch systémů nemá s duchovní vyspělostí nic společného. Vesměs všechny učí pouze způsob, jak se připojit na zdroj, jak jej aktivovat, předat (a k čemu je předání dobré) a napojit k němu někoho jiného. Občas ještě něco málo o zdroji samotném (tedy kdo je to drak a podobně).

To celé neznamená, že systém samotný je k ničemu. Ale sám o sobě není určen k duchovnímu růstu, i když se někteří lidé domnívají, že čím vyšší zasvěcení, tím vyšší vibrace a podobné hovadiny. O tom to není. Je to v podstatě celkem základní magická práce, kdy se naučíte zdvihnout energii určité "barvy" (dle systému) a vyzářit ji. Ve většině magicky koncipovaných výcviků je tohle základ, bez kterého vás nepustí dál, nikoliv důvod k udělení titulu Mistr...

[29] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 10:19:34 x
avatar Sylvo, dokážete mi vysvětlit, jak dělám na češtině byznys? To by mě samotnou celkem zajímalo...

Mimochodem, můj další článek bude o psychologickém učení vaší skupiny, egu, emocích, ovládacích dramatech... Nechcete mi dodat ještě nějakou munici - tedy pardon, podklady?

[30]článek (Noira - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 11:06:09 x
avatar @Lucije: Ale to mne fakt zajímá, i z odborného hlediska, jaké vlastní nauky si tahle skupina vytvořila.

[31] (Ta Vrána ) Vloženo 04.07.2010, 11:25:05 x
avatar O.o Whow. Už i tady je flamewar? Ze zvědavosti jsem si přečetla Tasselhofovu recenzi na Sabatník a naprosto mě zarazilo iracionální chování jak paní Woodové, tak pana Mauna. Z hlediska kvality textu a grafiky časopis doopravdy docela pokulhává - to není nic špatného, je to první číslo a autoři jsou amatéři. Tasovy rady jsou navíc konstruktivní, i kdyby se z nich na Sabatník použila třeba třetina, pomohlo by to. Bohužel, oba "diskutující" autoři místo toho hystericky chňapají kolem sebe.
V diskuzi pod Codyho příspěvkem si do nich (celkem zaslouženě) čtenáři píchli a oni jako na povel začali pěnit. A taky ochotně vyjevovat nekonzistentnosti typu "tachyon reiki je paskvil, ale stejně ji učím" (parafráze).
A tady už to taky začíná vřít? Ó jé.
Popravdě řečeno, fakt, že paní Woodová se může dostat blíž než na sto metrů k nemocným lidem, mě znervózňuje. Podle způsobu, jakým reaguje na kritiku, je velmi duševně nestabilní a jako taková nebezpečná sobě i okolí.
Já sjem vždycky měla dojem, že podobné ezoterické směry, jaké údajně p. Woodová ovládá, mají za cíl vytvořit kopletní a vyrovnanou osobu. Co se asi v tomhle případě zvrtlo?

[32]Sylvo Stránská, (Cody - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 12:00:20 x
avatar rád bych vás opravil "Stále se tu snažíte prokázat kvalitu Ivety a jejich seminářů", nechápete to. Řekl bych, že se tu nikdo nesnaží dokázat kvalitu seminářů Ivety Woodové. Naopak chtějí poukázat na její zjevnou nekvalitu.

[33] (Filip Tvrdý [openID] - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 13:39:58 x
avatar Mart: Že jsem "prskal vzteky ještě dlouho poté"? Tak to jste mě opravdu zase pobavil, fakt se teď nahlas směji u počítače.

[34] (Kojot - WWW) Vloženo 04.07.2010, 14:11:11 x
avatar Děkuji za komentáře, jsou zajímavé. Ano, ta devalvace titulu "mistr" je do očí bijící. To mi na tom vadí především. A pak ta prodejnost...

[35] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 14:22:16 x
avatar Mistr v nových liniích reiki skutečně neznamená nic jiného, než "člověk schopný předávat". Umět a znát nemusí vůbec nic.

[36] (Mart ) Vloženo 04.07.2010, 15:31:08 x
avatar změnit DNA je podle posledních objevů v rámci možností obyčejné chřipky (resp virových chorob)

[37] (Mirabelka ) Vloženo 04.07.2010, 15:35:45 x
avatar Tady si můžete vybrat z několika "zasvěcovacích balíčků":
http://novazeme.ning.com...veceni-1
Přeji dobrý výběr:))))
Měla jsem obavy, co budu dnes odpoledne dělat, jelikož nechodím na slunce, ale objevila jsem tuto neuvěřitelnou kauzu a fakt mi to pomohlo, že se vyplatí na Váš web chodit. Díky!

[38] (Mirabelka ) Vloženo 04.07.2010, 15:40:55 x
avatar Zcela vážně se ptám, jestli jsou lidé i nezasvěceníschopni. A jak na takové duchovní invalidy, mezi něž patřím zřejmě i já, pak oni zasvěcovatelé pohlížejí? Máte s tím někdo zkušenosti?

[39] (Liliana ) Vloženo 04.07.2010, 15:48:53 x
avatar Mart: To je pravda, nové výzkumy ukazují, že DNA je celkem náchylná ke změnám. Otázkou je, jestli a jak snadno se dá měnit vůlí a zda by na to stačila pouhá aktivace nějakého symbolu.

Christine: Dobře shrnuto. Na článek jsem také zvědavá:-)

[40] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 16:04:49 x
avatar [37] no ty vole... že to mají na balíčky by mě neuráželo, to už jsem párkrát viděla. Ale jenom zasvěcení bez jakéhokoliv textu zní celkem drsně. Zaprvé je obecně dobré se do manuálu podívat předem a přečíst si, zda se vás dotyčný nesnaží zasvětit do nějakého zvěrstva a zadruhé se v nich většinou píše, jak s tím pracovat (což skutečně není vždy stejné) a co to má dělat.

[38] Jde o to, co si představíme pod "nezasvěceníschopní". Čistě teoreticky je zasvěcení do reiki (v tradiční linii) pouhým protažením příslušných kanálů, kterými potom energie protéká dále. Tím by měla být přístupná pro všechny. Na druhou stranu je podle teorie možné zasvětit pouze někoho, kdo s tím vnitřně souhlasí - pokud se tedy podvědomí brání, fungovat to nemusí. Část lidí navíc nemá po zasvěcení sama pocity, že něco předávat může, takže jimi ošetřovaní sice cítí energii předanou, ale předávající mají pocit, že to nefunguje.

[41] (Machi ) Vloženo 04.07.2010, 16:17:43 x
avatar Ad Zasvěcovací balíčky:
Tak ještě štěstí, že to rozhodně nefunguje tak jak si autoři představují, jinak by pak toto
"Přidání/aktivace vláken DNA (rozšíření na 12 a více), počtu chromozonů a kodonů" napáchalo skutečně mnoho škody a uživatel by rozhodně nebyl příliš spokojen (s chromozomy navíc).

[42] (Liliana ) Vloženo 04.07.2010, 16:30:30 x
avatar [38]a [40]: On by to teoreticky zasvěcující měl nebo mohl poznat přímo při zasvěcování - alespoň v mém případě jsem při posledním zasvěcení nepřijala nějaký symbol. Mistryně se ovšem rozhodla, že udělá druhé kolo a ten symbol tam "nacpe". Což byla zřejmě chyba, ideálně mě měla poslat domů s tím, že na to nejsem vnitřně připravená. Ale nevím, kolik zasvěcujících je schopných v podobných případech udělat takový rázný krok, spíše se asi snaží dosáhnout úspěšného zasvěcení.

[43] (Liliana ) Vloženo 04.07.2010, 16:33:18 x
avatar Machi:
Že by se jednalo o experiment s vytvořením nového živočišného druhu? :-)

[44] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 16:35:21 x
avatar V první řadě existuje spousta možností si to ověřit předem (i kdyby jen přes blbé kyvadlo) a takového člověka prostě ani nezačít zasvěcovat.

[45] (Madsheep ) Vloženo 04.07.2010, 19:14:07 x
avatar Přemýšlím, že si najdu nějaká zasvěcení zdarma na dálku - věřím že aspoň pár lidí je nabízí - a nechám se zasvětit přinejmenším do několika systémů. Otevřených kanálů, kontaktů s dvanáctou sférou ni spojení s Lemurskými mistry nemaje, cítím se méněcenným.

[46] (Christine - Mail - WWW) Vloženo 04.07.2010, 19:31:24 x
avatar stačí říct :-D

[47] (Coreyemma ) Vloženo 05.07.2010, 12:09:29 x
avatar Lili: spíš si to nechávam vyprávět od T.:)
Reiki přecejen není můj obor a vzhledem k tomu, že za placené magické služby bych trhala hlavy (víme dobře proč), nechci se do toho míchat, protože nedokážu být objektivní a navíc mi to nijak nepřispěje k diplomce.

Mart: s pojmem sekta bych nakládala opatrně, nicméně potenciál by se tam našel...
v podstatě na celé kauze je jedinej průser a to ten, že woodová si plete označení new age a neopaganism a staví - jak jsi poznamenal - MO do role zastřešující organizace. tohle by možná stačilo jí vysvětlit/nebo jí prostě hacknout a ty pojmy vyměnit. jinak at si patlá kdo chce co chce a klidně tahá z blbců prachy.
jen teda at netvrdí, že založila eclectic witchcraft, z toho teču :D

[48] (Liliana ) Vloženo 05.07.2010, 14:00:55 x
avatar Coreyemma: To by mě zajímalo, kolik procent české magickopohanské scény tuhle kauzu sleduje :-) MS ve fotbale viditelně nestačí.
Já to tedy beru s nadhledem, nakonec ukáže čas - příští léto má např. Matera Opidum na programu festival s otevřeným rituálem. Podle osobní zkušenosti a výsledků se to posoudí nejlépe.

[49] (Mart ) Vloženo 05.07.2010, 17:31:20 x
avatar Ještě dodatek – všiml si někdo těch lží v článku o dracích …lokální patriotismus Vysokého Mýta?
Tvrdí: „Jedním takovým městem bylo například Vysoké Mýto, ve kterém se MO o.s. zrodilo. Vysoké Mýto mělo původně v erbu jednohlavého draka. Příchodem nového náboženství na erb přibyl právě svatý Jiří, jak našeho původního draka zabijí.“
Ve skutečnosti:# 1262 – město založeno králem Přemyslem Otakarem II. jako jedno z obchodních středisek na hlavní spojnici Čech s Moravou, na tzv. Trstenické stezce – zdroj Wikipedie

Máte nějaký reálně existující zdroj k tomu erbu jen s drakem bez sv.Jiří nebo je to výsledek chanellingu presentovaný jako historická skutečnost?

[50] (Mart ) Vloženo 06.07.2010, 00:10:05 x
avatar k tomu znaku: ukázalo se, že ta stará verse je doložená od roku 1350, tj doby vlády Karla IV. Opravdu by mně zajímalo, kdy podle MO k nim dorazilo to nové náboženství, když roku 1350 je nejstarší dochovaná stará verse znaku...
http://hradeckydvur.net...nna-mesta

[51] (Coreyemma ) Vloženo 06.07.2010, 10:16:44 x
avatar Lili: no, mě to tak decentně nudí, mam už na to všechno asi prostě jinej pohled. ale tak, když jsou prázdniny, něco od kojota si vždycky ráda přečtu.

[52]Smazání urážlivé diskuze (František Quentin Maun - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 10:40:40 x
avatar Dobrý den, prosím o smazání této urážlivé diskuze. Děkuji Maun.

[53] (Coreyemma ) Vloženo 07.07.2010, 11:09:20 x
avatar Maun: klid, vždycky když se vyplaví v pohanských vodách něco nového, projde to všemi kruhy pekla. nenechte se tím rozčílit a zauvažujte, zda nemáte přeci jen blíže k new age.

[54] (Madsheep ) Vloženo 07.07.2010, 12:24:32 x
avatar Co je tu kde urážlivého?

[55] (Cornelius Van Horn - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 12:37:08 x
avatar Nu, přeci jakkákoliv kritická nóta na adresu spolku Matera Opidum. ještě, že nepodleháme jejich etickému kodexu. Pak by jsme je mohli leda tak chválit :D

[56] (Kojot - WWW) Vloženo 07.07.2010, 12:47:27 x
avatar @František Quentin Maun: A článek můžu ponechat? ;-) Ne, vážně, nic mazat nebudu, byla to podnětnější diskuse, než jsem vůbec čekal a mimo jiné odkryla, že takových fiškuntálků, jako je rev. Woodová je v Česku víc, tudíž to berte z mé strany jako obecnou kritiku všech sběratelů/prodavačů esoterických titulů ve velkém.

[57]Kojot neni Kokot (FQMaun - Mail ) Vloženo 07.07.2010, 15:19:58 x
avatar Ja se porad divim, kdyz tedy nekoho obvinujete a pomlouvate, tak to neni urazlive. Me by to urazilo. Proč nezajedete za paní Woodovou a nepovídate si o věcech, které tady od bloku střílíte.
Panove a damy, verim na karmu a carodejnicke pravidlo 3x3, takze hodne stesti. Maun

[58] (Cody - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 16:16:17 x
avatar Já se s R.I.A.W.H. sejít chtěl a poslala mě do prdele. Jsme prý moc zlý a ošklivý. Asi budu kryptosatanista La Veyovského typu:-)

[59] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 16:28:16 x
avatar Já bych podotkla, že se zmiňovanou paní Woodovou jsem si povídala cca 3x a nemám problém zde napsané kdykoliv zopakovat.

Mimochodem, pročpak na mě Sylva Stránská, další ovečka z vašeho sdružení, plive špínu v diskusi, ale když jsme se viděly osobně (a ona na mě po tomto setkání písemně nenechala nit suchou), mlčela celou dobu jako ryba?

Vy stojíte jen o to, aby lidé říkali věci o vás soukromě a osobně, ale naopak už to tak nevnímáte?

[60] (Kojot - WWW) Vloženo 07.07.2010, 17:11:46 x
avatar Mimochodem - tak tohle mě opravdu pobavilo: http://cs.wikipedia.org...istou:Htr

BTW: Na rozdíl od paní Ivety já na Wikipedii jsem: http://cs.wikipedia.org...ol%C3%A1k ;-)

[61] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 17:17:08 x
avatar Těch "několik tisíc lidí" zní vtipně - vzhledem k tomu, že má systém jediného mistra - to pořádá kurzy na stadionech?

[62]Tak mne napadlo... (benghi - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 21:49:30 x
avatar ...když jsem si to četl: ,,Haleluja wole! Za pět korun požehnám, za deset zasvětím a za patnáct...to raději ani nechtějte vědět''.

Teď vážně. Vadí mi na tom jedna věc, ale to je asi dané dobou, proto to beru z osobního pohledu jako člověk, který ví, že se narodil do jinýho světa než jakej je tu teď a že je tudíž jasný, že mu nerozumí a nechápe ho, z čehož následně plyne jisté pohrdání z obou stran. Ale zpět k tomu, co mně osobně vadí. Kdybych jakoukoliv magickou školu postavil rovnu řemeslu, pak bych se zeptal _JAK_ dlouho to trvá státi se kovářským mistrem. Jednak použití titulu ,,mistr'' staví onu věc na úroveň řemesla, což mi nevadí, ale v tomto způsobu chápání to není věda a tato cesta bude mít svá omezení, leč i tak by bylo lze očekávat, že ten, kdo užívá titul mistra bude schopen vykonání určitého souboru úkonů v kvalitě lepší než dobré. Pokud se nezbytné pensum úkonů limitně blíží nule, může být mistrem každý a to bez jakéhokoliv studia, dokonce i bez osvojení si základních dovedností, jenomže takový titul má jediné užití - k chlubení se před kavárenskými povaleči, kteří jsou v podstatě zhruba stejně neschopní.

[63] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 07.07.2010, 22:11:55 x
avatar Problém u titulu Mistra v reiki je to, že ho nové linie prostě a jednoduše převzaly pouze ve smyslu "zasvěcující". V Usuiho systému se k tomuto titulu člověk musel propracovat a nebyl do této fáze připuštěn kde kdo (dneska už to taky úplně neplatí, ale zas tak instantní to stále ještě není).

[64] (strojmir ) Vloženo 11.07.2010, 01:11:30 x
avatar Mno do tohohle šťourat nebudu, bo jde to naštěstí někde okolo mne. Ale k tomu Kristu a druidům. Nemám na to vlastně žádný názor, protože jsem zatím krista nepotkal a v té době jsem nežil. Ale čistě časově by to setkání možné bylo(pakliže ovšem připustíme ,že zmrtvýchvstalý kristus po zemi nějaký čas putoval patrně v netělesné formě, nebo šlo o někoho jiného?), jak známo Keltové, kteří se svobodní udrželi jen ve Skotsku a Irsku, tam však přijali křesťanství a vytvořili svébytnou křesťanskou kulturu s prvky původního náboženství.

[65]V SR je to podobne (putnik26 - Mail ) Vloženo 11.07.2010, 14:32:22 x
avatar Aby ste si nemysleli ze o proti Slovakom nejako bodujete tak tu je len tak namatkovo podobny priklad:

http://www.meditacia.sk...svatenia/
V nasich koncinach je Reiki mafia vcelku slusne rozvinuta a pohybuje sa tam par velmi zaujimavych individuii zrelych na psychiatriu.

Ja osobne povazujem Reiki za velmi dobru dojnu kravu a jeden cas ked som bol vo financnej tiesni uvazoval ze spacham nieco podobne ale nejake zbytk svedomia sa vo mne ozvali a vykaslal som sa na to :D
Ale trosku vaznejsie videl som par osob ktore po zasvateni mali velmi slusne naburane energie v tele. Jednej osobe stoho preplo tak ze skoncila na psychiatrii. Reiki technicky vzato funkcne je, len na to aby sa ho clovek naucil pouzivat ucinne nestaci par vikendovych seminarov. Na liecenie musi mat clovek vynikajuce znalosti o anatomii beznej a potom aj o "okultnej" napr. Cinskej. Prave preto je jednoduchsie zasvacovat ako liecit :D

[66] (Kojot - WWW) Vloženo 11.07.2010, 15:09:25 x
avatar Díky za informace. Ono to tak bude asi všude...

[67]Ještě jednou Kristus v druidské vesnici (dinen ) Vloženo 12.07.2010, 09:48:43 x
avatar Druid byl nejvyšší možný titul (pominu-li arcidruida) dosažitelný po nějakých dvou dekádách - v té době tedy cca polovině života. Druid byl soudce, věštec, obřadník, "kouzelník", učitel, strážce tradic a zákonů kmene. Druidem se člověk nerosdil, musel se jím stát. Byť je jasné, že leckde byl přístup k druidskému stavu omezen na elitu - tedy původ z nejvyšších společenských vrstev. Ale rozhodně se člověk druidem NERODIL!
A navíc! Ze samé podstaty je to stejný nesmysl jako zmiňovat existenci vesnice obývanou výhradně Ptahovými knězi či vesničku chaldejských mágů.

[68] (Kojot - WWW) Vloženo 12.07.2010, 10:29:11 x
avatar Dínen, ono je sice jasné, že si to celé Iveta vycucala z prstu, ale i tak díky za zasvěcený názor. Inu, v jejím myšlenkovém světě se člověk stane Mistrem za týden, proč by se tedy nemohl rovnou narodit jako Druid. ;-) Ubohá, ubohá komerční magie, a nejhorší je, že se vždy najde dost pitomců, kteří jí na to skočí a my s tím nic nenaděláme... :-/

[69] (Liliana ) Vloženo 12.07.2010, 15:01:17 x
avatar Myslím, že paní Woodová mohla získat tyhle údaje z regrese nebo podobné metody. Problém je, že tenhle typ zážitků z minulých životů nelze brát jako historický fakt, protože jde velice často o symbolickou zprávu duše nebo podvědomí. V jejím vnitřním světě to tedy může takhle být, ovšem veřejně bych to prezentovala jen jako kuriozitu.

[70]Reiki ano nebo ne (David ) Vloženo 12.07.2010, 16:53:48 x
avatar Ahoj, ty chtel jsem zrovna navstivit Ivety kurzy reiki. Tak ted nevim. Mluvil jsem s lidma, ktery reiki pomaha v tom resit problemy. Co byste mi teda doporucovali. Muj problem je, ze porad se snazim najit v sobe toho chlapa, bojvnika. Diky odpovedi.

[71] (Kojot - WWW) Vloženo 12.07.2010, 17:46:02 x
avatar Davide, já jsem ohledně reiki sice skeptický, ale někteří lidé si to chválí a funguje jim to. Ale: Rozhodně bych nevěřil nikomu, kdo by mi řekl - "dej mi peníze a já tě zasvětím třeba i na dálku, nebude tě to stát žádné úsilí" - atd. Obrať se na LuciJi (Christine): http://christine.bloguje.cz...u.php Myslím, že ti poradí dobře.

[72] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 12.07.2010, 19:44:57 x
avatar [68]druidskou vesnici si z prstu nevycucala Iveta, ale autorka systému Linda Horton, tahle hrůza je skutečně citací z manuálu.

[70] Davide, reiki může skutečně v mnoha věcech pomoci, je to však primárně léčitelský systém. Na druhou stranu se jím obecně dá působit i na vlastní psychiku.

Každopádně záleží na tom, co přesně hledáš - pokud je to muž-bojovník uvnitř, reiki Ti tohle instantně nedá.

Z alternativnějších metod mám v tomto směru velice dobré reference na kurzy Jana Bílého pro muže. Jan Bílý je lektor systemických konstelací a mužskými kurzy se zabývá už poměrně dlouho (jelikož muž nejsem, mám osobní zkušenost pouze z obecně přístupných kurzů, ale byla jsem velmi spokojená - a to jsem velmi přísná co do hodnocení :-). Kromě jiného pravidelně působí v pražské Maitree a jako "ochutnávka" se dá vyzkoušet některý večerní kurz.

Pokud Tě zajímá některý z běžnějších směrů reiki, ozvi se mi na e-mail a můžeme se domluvit, pokud Ti nevadí skripta v angličtině.

[73] (David ) Vloženo 13.07.2010, 08:49:57 x
avatar Ahoj, děkuju za informace. Ty jo, to jsem ani necekal, ze se toho tolik dozvim. Pan Bílý ten vypadá zajímavě, zkusim ho.
Hodně mě láká Hatnamonrei u pani Woodove, ale nevim jeste proc. No trochu tusim. Kdyz jsem si precetl na strankach, co tam vsechno uci, tak to je mazec. Existuje neco podobny bliz Praze. Jsem z okoli Prahy a tak se mi moc do Vysokyho Myta nechce.
Jo a jeste me laka magie. U koho se ucit. Dik za informace. David.

[74] (Kojot - WWW) Vloženo 13.07.2010, 12:04:09 x
avatar Co třeba u sebe?

[75] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 13.07.2010, 18:56:18 x
avatar Zrovna Hatnamonrei je systém, který vytvořila Iveta sama a je taky jediná, kdo ho vyučuje. Sice se o něm píše, co všechno se v něm člověk naučí, ale pokud vezmu v úvahu výstupy některých absolventů na téma "mé ego je zcela srovnané a své emoce mám pod kontrolou", případně "Hatnamonrei mě naučilo rozpoznat manipulace a odolat jim" a následné popření toho, co říkají jejich chováním, v tenhle systém bych asi důvěru nevkládala. Navíc se stávají poměrně známými informace o tom, že jsou z kurzů vylučováni žáci pro údajné "zneužívání systému", přestože tato informace není podložena ničím jiným, než pocity Ivety a spol. (i když se dotyční brání, že to není pravda), nebo třeba to, že v systému používané symboly naráz přestávají fungovat, případně že půlku žáků složí zánět ledvin...

Kdyby nic jiného, ten systém je dlouhodobě a v širším měřítku nevyzkoušený a čas od času se v něm evidentně něco "posere".

V tomto směru bych skutečně doporučila spíše některý z magických výcviků, kde se k podobným či stejným výsledkům dopracuješ taky a to mnohdy s nižšími náklady a hlavně výrazně nižším rizikem.

[76] (Coreyemma ) Vloženo 13.07.2010, 19:50:28 x
avatar Davide, kolik ti je let?

[77] (Liliana ) Vloženo 13.07.2010, 22:59:18 x
avatar [75]Toho jsem si také všimla - třeba ty předpoklady na Etapu II. zjevně dokonale nezvládá ani tvůrkyně a vyučující mistryně systému.

[78] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 14.07.2010, 00:06:34 x
avatar No, právě. Navíc - ona sama tvrdí, že Hatnamonrei není pro sběratele titulů. Přesto se všude podepisuje s tituly Rev. a Htr. Titul Rei si za jméno psala vloni...

[79] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 14.07.2010, 01:11:00 x
avatar Kojote, opravil jsem Ti tři překlepy ve Wiki hesle - mohl by sis tam mimochodem dodat fotku.

Jako obyvkle jsem se pobavil a poděsil; mimochodem, vím, že máš rád Velinského, přečti si od něj "Případ Atlantis", úžasná kniha i na toto téma.

Jinak jsem si vzpomněl na věštce a pod. v nočních hodinách v televizi - "Mně se zdálo, že jste hrozná píča" - paní ovšem zareagovala úctyhodně.

[80] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 14.07.2010, 02:54:14 x
avatar P. S.: Poněkud mne zaráží, že Tasselhofova recenze narazila na tak prudký odpor. Mně připadá slušná. A krom toho - snad čím víc recenzí, tím líp, ne? (Čím víc dobrých, tím ještě víc líp, samože.) A to vím z vlastní zkušenosti z rybníčku poezie prolezlého žabomyšími válkami a osobními nenávistmi. Dosti už o tom, jdu zkusit extrémní žehlení... (potutelně).

[81] (David ) Vloženo 14.07.2010, 12:24:10 x
avatar Ahoj, je mi 25 let, nekdo se me na to ptal. Kamaradi mi rikaj Kamikadze, takze Hatnamon vyzkousim:-)))). Je tam pry i ochutnavka Hatnamonrei Patroni. Tak zkusim to a pak treba pujdu dal ale to uvidime.
Mam zkusenosti s SRT,takze celkem leceni osobnich veci mi nedela problem. Ikdyz priznat si nekdy, co delam blbe a ze nekdy za moje problemy nemuzou kamaradi ale ja sam, no to byva hlina. Mate nekdo podobny zazitky?
Ok. Magii - no jeste se zeptam na dlasich forech.
Lucko, ty mas zasveceni Hatnamonrei nebo jses s nekym v kontaktu, co to aktivne dela. Jsem si rikal, ze jak pises, ze je to docela narez, ze bych zkusil jeste se s nekym setkat nebo aspon pres email...
Zatim se mej fajn a diky. David.

[82] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 14.07.2010, 13:13:45 x
avatar Zasvěcení do Hatnamonrei rozhodně nemám, jsem poměrně vybíravá v tom, do čeho se nechám napíchnout :-) Každopádně jedna moje blízká kamarádka ho již poměrně dlouho studuje.

[83] (Andy - Mail ) Vloženo 20.07.2010, 17:07:12 x
avatar Davide, já zasvěcení od paní Woodové Ivety mám.Předtím jsem měla již 10let Usuiho reiki II. stupně.Nic extra mi to nedalo.Nevěděla jsem pořádně na co všechno bych ho mohla využít.Přišlo mi to k ničemu.Hatnamon mě zaujal úplně náhodou a semínář byl super.Paní Woodová taky.Dalo mi to hodně a umím si pomoci v mnoha směrech díky tomuto systému sama a efektivně.Jako určitě mnoho dalších účastníků kurzu.Takže doporučuji.

[84] (LuciJe - Mail - WWW) Vloženo 22.07.2010, 21:48:31 x
avatar Obávám se, že neznalost možností využití Usui Reiki byl problém zasvěcující/ho a doprovodných materiálů, nikoliv systému samotného. Bohužel, i v ČR už je spousta nekvalitních učitelů. Naštěstí i spousta kvalitních...

[85] (Andy ) Vloženo 23.07.2010, 10:02:25 x
avatar Ano Lucko, přesně jak píšete.Souhlasím s Vámi.

[86] (Lenka ) Vloženo 23.07.2010, 11:48:42 x
avatar Dobrý den,chtěla bych zde napsat o paní Woodové,že je to velmi pracovitá,milá a ochotná paní.Pokaždé když jsem se na ni obrátila s problémem,vždy mi ochotně pomohla,mohu ji vřele doporučit všem lidem,kteří chtějí se sebou něco začít dělat.

[87] (Eleanor - Mail ) Vloženo 18.08.2011, 21:23:47 x
avatar Dobrý den,
Iveta Woodovou znám osobně. Seznámila jsem se s ní v Londýně, když jí bylo 19 let. Chodila jsem k ní na výklady z karet. Už tehdy byla výborná kartářka a stala se mojí výbornou kamarádkou. Mnohokrát mi od té doby pomohla. Byla pohan stejně, jako já. Pokud si vzpomínám dobře, tak její dnes 11 letá dcera od ní byla zasvěcená do Reiki už když jí byl jeden rok. Iveta učí Reiki už určitě alespoň deset let! A těch 70 zasvěcení probíhalo postupně. Rozhodně to nevychází na zasvěcení častější, než menstruace!!
Byla jsem i na jejím kurzu Eclectic Witchcraft a jeho kvalita je naprosto srovnatelná se semináři v cizině. Vysoká kvalita. Iveta vyžaduje od svých žáků tvrdou práci a dokáže naučit a vše vysvětlit. Rozhodně mohu její kurzy vřele doporučit všem a text, který o ní napsal člověk, který jí v životě neviděl ani o ní nic neví, jenom odsoudit a politovat autora!

[88] (Matúš ) Vloženo 18.08.2011, 23:16:37 x
avatar No počkať, hovoríme o Ivette Wood aka Soror Apotachyon? O tej istej Ivette Wood, ktorú som stretol v Londýne v Treadwells kníhkupectve v lete 2001 pri príležitosti uvedenia na trh knihy Kennetha Granta Ninth Arch? Tak táto Ivette Wood bola veľmi nerozvážnou dablérkou s tantrickými systémami cesty ľavej ruky. Údajne sa tohoto času aj snažila vstúpiť do Grantovho Tyfónskeho rádu, ale Mike Staley (Grantova ľavá ruka v ráde) ju odmietol na základe jej neserioznosti a kvôli laxnému prístupu k náročným technikám. To sú samozrejme drby a nevieme to s istotou. Čo však je jasné - a to som videl na vlastné oči - na stretnutí Soror Apotachyon na moment odložila svoj energický štít, aj som to videl - namiesto srdcovej čakry mala klifotickú výrivku nasávujúcu čierne energie! Ruky preč od Ivette Wood, je to energetický upír vysávajúci transplutonické čakrálne energie zo všetkého žíveho čo sa k nej priblíži!

[89] (Kojot - WWW) Vloženo 18.08.2011, 23:48:51 x
avatar @Matúš: Díky za drby, ty vždycky potěší ;-)

[90] (Matus ) Vloženo 25.09.2011, 14:39:54 x
avatar "Iveta Andromeda Woodová vás dokonce naučí vyrábět si vlastní tachyonové produkty, za což by si většina těch nedouků v CERNu ochotně uřízla pravou ruku."
No zda sa ze v CERNe sa im konecne tie tachyony pozorovat podarilo: http://www.osel.cz...mp;id_c=113305
Neviem Kojot, ci si pani Woodovu nepodcenil :)
Všechna pole jsou nepovinná.
Vaše IP adresa nebude veřejně zobrazena.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Avatar friendly.
Vaše jméno:
Váš e-mail:
URL vašich stránek:
Nadpis:
Znáte pravidla pro komentátory?
Pokud ne, KLIKNĚTE ZDE.
Text:

MÁTE DOMA MÍSTO PRO DALŠÍ DUŠI?


PODPOŘTE UŽITEČNÝ PROJEKT!





Creative Commons License
Amor Vacui by Jaroslav A. Polák is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License.

AŽ DOSLOUŽÍM, CHCI DO SBĚRU!

*