Geifodd: Vymítání Jehovy – satanský exorcismus

Tento půvabný satanský exorcismus jsem objevil na stránkách Diane Vera a zaujal mne natolik, že jsem se rozhodl jej přeložit. Je vhodný především pro ty, kdo se chtějí vypořádat se svou křesťanskou minulostí.

Geifodd: Vymítání Jehovy


Předtím, než se pokusíte uskutečnit tento exorcismus, vezměte prosím v potaz následující:

Jste-li satanistou teprve krátce: Je velmi důležité, abyste se zdrželi vykonání tohoto rituálu dokud nebudete satanistou přinejmenším několik let. Tento rituál by neměl být proveden nedbale a aby mohl být proveden správně, vyžaduje pevné satanské přesvědčení. Proces upevnění a stabilizace satanského přesvědčení přitom může vyžadovat dobu od jednoho roku až po (v některých případech) desetiletí. Jsem přesvědčen, že předčasné provedení tohoto rituálu může způsobit velmi vážné komplikace, a kdokoli, kdo je satanistou jen krátce nebo se k němu právě přiklonil, by měl nechat své spirituální možnosti po nějakou dobu otevřené a nečinit žádné závazky vůči Knížeti Temnot. Následující rituál vyžaduje jistý stupeň závazku, kterým nováčci přirozeně nedisponují.

Pro zkušenější satanisty, kteří se cítí připraveni tento rituál vykonat: Mějte prosím na paměti, že pokud se vám jméno "Jehova" zdá z jakéhokoli důvodu nevhodné, můžete je bez problémů nahradit takovým synonymem pro židokřesťanského a islámského boha, které vám nejvíce vyhovuje (příkladem mohou být jména "Alláh", "Biblický bůh", "Bůh Abrahámův", "Zotročitel" a "Tyranský bůh")

[Autor rituálu je teistickým satanistou a z jeho úhlu pohledu tedy vymítáte reálně existující zlovolné božstvo. Nicméně i jako laveyán musím říci, byť z jiných důvodů, že k rituálu, jako je tento, by se opravdu mělo přistupovat s patřičnou vážností. Rituál je určen především lidem, kteří se chtějí definitivně odříznout od své křesťanské (či případně židovské nebo muslimské) minulosti. Může jej dle mého názoru bez problémů zrealizovat i ateista a pojmout jej jako očistné psychodrama.

Autor neuvádí k rituálu žádné detaily a propriety; zjevně a správně předpokládá, že zkušený satanista si tento kontext bez problémů dotvoří.

Sedmý řádek od konce by měl dle originálu obsahovat "služebník a dítě" – kdo se cítí být služebníkem, nechť si to tam přidá.

V rituálu je akcentován Azazel, protože autor je z členem Church of Azazel, kterou založila Diane Vera, jež pokládá Azazela za prapůvodního nepřítele Jahveho – odlišného od Satana knihy Jób, ale identického se Satanem novozákonním.

Mně se tam Azazel ovšem zamlouvá také a to především proto, že vyhánění Jehovy právě jménem Azazela je opravdu pikantní a je to kvalitní blasfemie (viz Leviticus, kap. 16). Pozn. Kojot].


Ve jménu nejsvětějšího Azazela,

velkého Satana, všemocného Lucifera!

Já tímto poroučím, aby duch Jehovy,

opustil mou mysl, mé tělo

a mou duši právě teď!

Odejdi, Jehovo,

ty odporný duchu klamu, pokrytectví a nevědomosti!

V půlnoční záři Luciferově

spatřuji, že jsi jen ubohým upírem,

a uplatňuji sílu tvého Odpůrce, abych tě spoutal

a ochránil před tebou svobodu své duše!

Táhni, Jehovo!

Kliď se, ZOTROČITELI!

V očích věčně triumfujícího Boha tohoto Světa

nejsi víc než jen mstivý duch!

Ve jménu Azazaela, zavrhuji tě!

Ve jménu Satana, zavrhuji tě!

Ve jménu Lucifera, zavrhuji tě!

Táhni, hnusný Jehovo!

Zmiz z mého života a z mé duše!

Nemůžeš se vzepřít mému příkazu,

neboť ti poroučí dítě samotného Knížete Temnot!

Kliď se, ohavný duchu, a zanech mne v míru!

Jménem knížete Azazela

Já tě vymítám!

Sláva Azazaelovi,

sláva Satanovi,

sláva Luciferovi!

přeložil Kojot –

Advertisements

komentářů 66

Filed under Úvahy o satanismu

66 responses to “Geifodd: Vymítání Jehovy – satanský exorcismus

  1. Catalessi

    gert – díky, také si na to přicházím, citace citací nesnáším a proto sháním, kde se dá. 🙂

  2. Attila

    gert: to ich ucenie mi pride psychopaticke cele. nechcem royoberat konkretne veci, lebo sme uz odbocili… neviem co maju obete, ktore udajne stvaraju (alebo aspon by chceli) ONA spolocne s tou vecou okolo resuscitovania, asi by som si musel pozret toho JK aby som vedel, co sa snazis povedat… ten NAOS som ale narychlo presiel a nevyzera ze by tam bolo nieco take

  3. Allegor

    Catalessi:Já vím, že je Goodrick-Clark profesorem, ale to ještě neznamená mnoho. mezi námi, profesorem (na JČU) je třeba pan Radomír Malý, v praxi fanatický konzervativní katolík, mezi jehož oblíbená témata patří "dokazování" spojení mezi svobodným zednářstvím a satanismem. A pokud jde o "vliv na posuzování", tak ten má třeba v USA kde jaký "odborník na kulty", a když člověk čte jejich výplody, nestačí jít do vrtule. Jinak opravdu nejsem zvědavý na to, aby ses se mnou bavila tónem, jakým se bavíš, takže buď prosím zanech svých povýšenecky nabubřelých žvástů, nebo drž hubu ty, ju? Dík předem.

  4. Catalessi

    Allegor: Nikdo Tě nenutí se se mnou bavit, jenom Tvá vlastní ješitnost. Pokud nejsi schopen posoudit, kdo se jak podílí na vytváření "veřejného obrazu", Tvůj problém.

  5. Ale jo, já jsem schopen posoudit, jak se kdo podílí na vytváření "veřejného obrazu", jen říkám, že mě to osobně zas tak nepálí. Víš, na vytváření, jak říkáš "veřejného obrazu" se podílí obrovská spousta blbů, podvodníků, demagogů i normálních hlupáků, a proto kdybych se měl s každým takovým nervovat, měl bych za chvíli nervy v kýblu. To bych musel už jenom kvůli naší politické scéně zuřit neustále. Nepopírám, že ze studijního hlediska je jistě užitečné vědět, kdo má kde jaký vliv, a čistě osobně a zainteresovaně mě to nějak nerozhází. Já nejsem "veřejný obraz."

  6. "Kulturní víra, že můžeme věcí dosáhnout, když na ně budeme myslet, vizualizovat je a přát si je, že je můžeme uskutečnit navázáním kontaktu s naší vnitřní silou či pochopením toho, že jsme skutečně výjimeční, představuje magické myšlení. Můžeme prý vždy vydělat víc peněz, splnit nové požadavky, spotřebovat více zboží a pokročit v kariéře, pokud máme dost silnou víru. Magické myšlení, které napříč politickým spektrem kážou sportovní celebrity, Hollywood, svépomocní guruové a křesťanští demagogové, je z největší části odpovědné za náš ekonomický a environmentální kolaps, protože každá Kasandra, která ho zahlédla, byla odbyta coby "negativistická". Tato víra, která ženám i mužům dovoluje chovat se a jednat jako malé děti, diskredituje legitimní obavy a úzkosti. Zhoršuje beznaděj a pasivitu. Pěstuje sebeklam. Účel, struktura a cíle korporátního státu nejsou nikdy vážně zpochybněny. Ptát se, kritizovat korporátní kolektiv, znamená dělat obstrukce a být negativistický. A tak došlo k převrácení toho, jak vidíme sebe, naši zemi a přírodní svět. Nové paradigma moci doprovázené bizarní ideologií neomezeného pokroku a nemožného štěstí proměnilo celé státy v monstra….."

  7. Saul

    56naprosto přesné!Spiritualitu jsme vyměnili za tvůrčí magické myšlení.Důsledky toho brzo pocítíme.

  8. KajaKu – koho cituješ? Je to výborné a přesné. Já se tím zabývám zde: http://www.kojot.name…e-chtit.php

  9. Cituji, ale nevím koho :-(, kdybych věděl, uvedl bych jméno. Text jsem našel ve svých poznámkách, pokusím se autora dohledat…..K

  10. Odkaz:http://blisty.cz…/8/art51504.html

  11. Catalessi

    Allegor: Nikoliv nervovat, ale být schopen analyzovat situaci. A položit si otázku, proč by např. měl být Tvůj náhled na G-C přínosný pro někoho jiného?Proč by měl být přínosný třeba pro mne, když mám tuto scénu detailně zmapovanou?V oboru run, severské mytologie a její návaznosti na soudobou kulturu se objevují většinou jedna a tatáž jména. Lidé, kteří se všemi G-C-ho názory nesouhlasí, jako např. Moynihan, zmíněný Flowers, Grasow atd. jsou schopni s jeho názory polemizovat, poněvadž vědí, co je onen pán zač a co napsal. Spolu s nimi mohu říci, že Okultní kořeny III. říše jsou dobře odvedenou prací, ale v knížce Black Sun dost ujíždí, toliko ve zkratce. Za největší problém považuji to, že byla smazána dělící čára mezi lidmi, kteří používají nějakou symboliku, a těmi, kteří páchají kriminální činnost. Když bych se měla vrátit k výše uvedené debatě o satanismu, vidím podstatný rozdíl mezi napsáním návodu k lidské oběti a skutečným obětováním (třebas bez návodu). Takže shrnuto: pokud řekneš od válu, že G-C je pisálek, jsou to jen hospodské kecy a nejedná se o věcnou a přínosnou argumentaci. A, ach ano, doufala jsem, že si na to přijdeš sám, že stačí pouze naťuknout.

  12. Víš, mohl bych polemizovat se spoustou lidí, ale raději polemizuji s názory, které jsou podle mě hodné polemiky. Ať je vyřkne pan Goodrick-Clark nebo pan Jindra Nováček. Nepolemizuji, když dám příklad z oboru, s panem Ryszardem Nowakem, protože mi za to jeho názory zkrátka nestojí. Polemizuji třeba s názory současného papeže pana Ratzingera nebo teologa Tomáše Halíka, stejně jako s názory významných křesťanských myslitelů. U názoru, že používání run je minimálně krajně podezřelé z hlediska vazeb na neo-nacistické proudy, ,ě fakt nenapadá, s čím polemizovat. A veškeré odborné debaty na téma neonacismus (jeho "odrůdy", projevy atd. atp.) ponechám na lidech, kteří se o to zajímají víc než já a které to také zajímá víc než mě, což bude asi hodně lidí, vzhledem k tomu, že mě zrovna tohle nějak extra nekouše.

  13. Catalessi

    Allegor: OK, konečně rozumná řeč, na tomto posledním názoru se shodujeme.

  14. dklm

    jste tady všichni totální, ale totální magoři

  15. warhammer

    Pro dklm:Nápodobně.Pro Catalessi:Nakonec jsem přečetl všechno ale nad úvod nebylo.

  16. gert

    dklm->nemohl bys tu myšlenku trochu rozvinout?